Maak gebruik van een telefoonservice wanneer u bereikbaar wilt zijn

Het komt voor dat u het druk hebt. Druk met uw eigen bedrijf. Zo zit u het ene moment achter uw bureau een planning te maken en staat u het andere moment op een steiger om nieuwe kozijnen te installeren. Het komt dan niet altijd uit om tussendoor telefoon te krijgen. Maar het is ook belangrijk dat u geen oproepen mist, gemiste oproepen staan immers gelijk aan gemiste klanten. En dus is een oplossing wel gewenst. Een aanrader is het inschakelen van een telefoondienst. Deze telefoonservice neemt uw oproepen op en zal deze beantwoorden. De mensen van de telefoonservice hebben aan een korte briefing genoeg om antwoord te kunnen geven op veel van de vragen.

De telefoonservice is een verlengstuk van uw bedrijf

Door een telefoonservice in te schakelen zorgt u voor een betere bereikbaarheid. Er is dan immers altijd wel iemand die uw telefoon beantwoord en vragen kan beantwoorden. Komt de medewerker van de telefoonservice er niet uit? Dan laten zij een belnotitie voor u achter zodat u zelf de (potentiële) klant kunt terugbellen op een moment dat u en de (potentiële) klant schikt. U krijgt sowieso een gespreksverslag van ieder telefoontje dat wordt aangenomen door de telefoonservice. U weet dan precies wat er speelt, ook als u zelf de telefoon niet aanneemt.

Schakel de telefoondienst tijdelijk in

Stel, u heeft een receptioniste, maar zij gaat met (zwangerschaps) verlof of voor langere tijd op vakantie. Het kan dan nog een heel gedoe zijn om een goede vervanger te vinden. Door de telefoondienst in te schakelen staat er een compleet team van vervangers voor haar klaar. Zo kunt u de telefoon gerust laten gaan en toch geen oproep missen. De telefoonservice is op verschillende momenten in te schakelen. Wilt u dagelijks van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar zijn of ook 's avonds en in het weekend? Neem contact op met BizziPhone, er is altijd een oplossing te vinden.

Geen contract, geen gedoe

Wilt u de telefoondienst voor twee maanden gebruiken of juist alleen voor de zomervakantie? Het kan allemaal. U maakt zelf de afspraken en u bepaalt om welke termijn het hier zal gaan. Door de telefoonservice in te schakelen weet u dat uw telefoontjes professioneel worden beantwoord. Toch zit u nergens aan vast. Er is geen noodzaak om een meerjarig contract af te sluiten. Komt uw receptioniste eerder terug van vakantie dan u had verwacht? Dan kunt u per direct de service opzeggen. Dat is mooi geregeld!

Berichten gemaakt 57

Geef een antwoord

Gerelateerde berichten

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.

Terug naar boven